La tua cantante

Uppmuntrad av alla underbara kommentarer från gårdagens inlägg kommer här ett bokmärke lite i samma stil. Fotot visar förstås Bella och Edward från Twilight-serien och citatet ”la tua cantante” kommer också därifrån. Hugg tag i närmsta Twilight-fan och be om en förklaring om du är nyfiken på vad det betyder (eller googla för den delen, det gjorde jag)! 😉 Jag hoppas att beställaren kommer att bli nöjd när hon ser det i verkligheten!
 

Det är lite klurigt att göra bokmärken tycker jag; man kan inte bara fläska på med vilka blommor och andra dekos som helst utan man måste hålla det platt. Det ska ju helst få plats i en stängd bok. 😉 Det blev en blomma, lite pärlor, en gammal boksida och en underbar rub-on i form av en vintageklocka (från Glitz – kommer snart i en butik nära dig).  

Kram på er!

9 reaktioner på ”La tua cantante

  1. Snyyyygt! *gör tummen upp*
    Jag har också tänkt på det där med dekorationer. Folk gör jätte fina saker, men det var det där med att dom ska ligga i en bok också… :-\

  2. Hej! Ojojoj vilket snyggt bokmärke! Och säger wow till alla andra saker du har gjort sen jag var inne här sist=), du är fantastiskt duktig=D
    Jag har flyttat och har inte tid till nån pyssel eller jag har snarare tappat suget lite=(. Men jag har nu i veckan börjat virka små amigurumisar (eller hur de nu stavas) jag ska nu idag sy ihop min 5 figur. Hur har det gått för dig att virka amigurumisar? =)
    Ha det bra
    /Pysselmaja

  3. Så fint det blev 🙂 Gillar det verkligen! Har en vampyrtokig moster som är storförbrukare av bokmärken, kanske hon skulle få en bunt i julklapp… Inspirerade av ditt 🙂

Lämna en kommentar