Skymning design

För ett tag sedan vann jag andrapris i en av tävlingarna i forumet Svensk Scrapbookings cybercrop (scraptävlingar på nätet) och vinsten blev lustigt nog presentkort hos ”min” butik Scrapgalen. Idag växlade jag in det och passade på att komplettera samlingen med Skymning-stämplar. Det är Catta i vårt designteam som har tecknat dem, och jag gillar dem för att de känns lite ”emo”, lite alternativa. Toppen att ta till om man känner halvvägs i julkortsproduktionen att man lite grand ledsnat på tjocka änglar och glada tomtar. 😉

Visst är den fin? Tjejen heter Miranda och är både cool och söt i grova kängor och lång luva.

Denna hamnade också i kundkorgen – jag gillar att den (för mig) känns lite vemodig, Miranda ser så allvarsam och längtansfull ut. ”I’ll be home for Christmas”- eller ”I’m dreaming of a white Christmas”-tema på de julkorten kanske? *ler*

Jag köpte också en superbillig grankvist som jag tänkte stämpla i kanterna runt stämpelmotivet i olika gröna nyanser – ooooh det kommer bli snyggt!

Kram på er!

10 thoughts on “Skymning design

  1. Jättesnygga stämplar! Ska bli roligt se vad du kan hitta på med dem!
    Men GUD måste bara säga att fy vad fin LOn var i inlägget ”Fuska med Fairy Flora”. Verkligen snygg! Jag blir jätteinspirerad!
    Kram på dig!

Kommentera

