60-årskort

Life-by-the-Sea-P

I början av mars fyllde min fina svägerska Rose-Marie 60 år, och då hennes bror bjöd henne på en resa till ett par länder i Afrika (vilken present va?!) gjorde jag ett litet kort med ficka inuti där några ur familjen gick samman och petade ner lite reskassa. Det blev ett kort i fräscha blå toner (med papper från Maja Design – Life by the Sea) eftersom hon bor på västkusten.

???????????????????????????????

Jag fick tillfälle att prova min nya die (från Spellbinders Shapeabilities: In’spire Die-Typewriter). Jag kan tänka mig att den skulle ha blivit extra cool att stansa ut från ett cardstock med olikfärgad kärna (som Chalk Core), så att jag efter stansning hade kunnat sandpappra fram en fin effekt, men nu fick jag nöja mig med det här.

???????????????????????????????

Sedelficka inuti med en liten ”dragspelseffekt” så att det får plats massa cash. 😉 Grattis igen Kickan!

???????????????????????????????

En reaktion på ”60-årskort

Lämna en kommentar