Avtackningskort för kollega

IMG_8317 IMG_8319

Min vän Terese slutar inom kort sitt arbete på biblioteksfilialen i Blomstermåla, och jag fick i uppdrag av kollegorna att fläta ett armband (det rosa på bilden) till henne som avtackningspresent. Kortet blev mitt eget ”hej då” till henne.

Det var roligt att göra något rosa för en gångs skull. Jag har ju sålt av alla mina Copics utom varm och kall gråskala, så det kändes lite speciellt att färglägga ett stämpelmotiv – men jag gillar’t!

Kommentera

