Rååsa!

Hej kära vänner! Vet ni? Det är helg! 😀 Jag sitter under mitt täcke och slösurfar och väntar på att Ica Nära ska öppna så att vi kan köpa kaffe. Kristofer spelar Guitar Hero på låg volym och livet är bra. Nu börjar pysselhörnan ute i köket att ta form; även om den inte är snygg än så är den funktionell och Kristofer och jag sitter där och pysslar lite då och då. 🙂

Ett DT-kort för Scrapgalen bjuder jag på idag! Primapapper och primablommor… Det är roligt att koppla av med den här stilen ibland – det är ju stämpelmotivet som tar tid när jag gör kort så att bara kunna smäcka dit en färdig bild är lite lyx. 🙂

En liten fjäril. Jag blev positivt överraskad när jag fick hem den från butiken – ibland köper man dyra blommor och dekos som ser lyxiga ut på bild men när man får hem dem så ser de liiite väl shabby ut, men den här fjärilen var både billig och välgjord. Finns i brunt också. 🙂

Insidan! Det är samma papper som fram- och baksida, bara andra sidan av det.

Och så baksidan. Fortfarande är det Mirabyll som ligger bakom mallen till min etikett, men jag har gjort om storleken så att den ska passa mina spellbindersdies bättre och så har jag gjort två olika typer så att jag har till både tuffa och romantiska kort.

Idag väntar ett par timmars transkribering av en interju, storhandling och Terminator: Salvation. Lite pyssel också förmodligen… 😉 Kram på er!

/Anneth

En reaktion på ”Rååsa!

Lämna en kommentar