Prima Pastiche

Äntligen lite nytt! Jag skapar egentligen för fullt men grejar med en sorts album som tar tid och äter papper 🙂 så ni får hålla er lugna ett tag till! Här har jag gjort ett bidrag till Pyssellyckans månadstävling där det gällde att lifta en söt LO. Primapapperet ”Quirky” användes tillsammans med en primaförpackning och lite spillbitar från andra primapapper. För mycket dekos gick inte för som ni ser så är papperet rätt plottrigt, men jag maskade lite och rev lite i kanterna så blev det välarbetat ändå. 🙂

Bokmärket fick jag när jag var fem av min nu bortgångna mormor…

Fjärilarna är uppskurna (usch vad hemskt det lät) och lackade.

Titeln är satt diskret uppe i hörnet under en sådan där metalldekoration som Scrapgalen säljer billigt i storpack och som är snygga att böja till!

Annars så är vi lite trötta och slitna här – igår somnade vi halv nio! Vi ska ta hand om oss i helgen dock, bara softa, kanske gå på bio…

Kram på er!

 

3 thoughts on “Prima Pastiche

Kommentera

