En dubbel och ett mums-recept

Ha! Jag var nöjd med min första dubbel-layout på söta Alex och hennes make – tills jag såg hur DT Christel hade gjort sin första dubbel! Gosh! 😯 Kolla här ska ni få se på något otroligt vackert! Nu menar jag inte att jag är missnöjd, men jag böjer mig för mästaren om man säger så… 😉 Det var roligt att testa i alla fall, och klurigt.

Klicka på bilden! Just nu älskar jag turkost. Gärna med vitt eller mörkbrunt, eller varför inte orange?

Blommor och pearl maker. *tycker om*

Jag måste passa på att tipsa er om ett väldigt mumsigt recept som jag hittade hos Kalasgott. Det är en vit kladdkaka som blir lite annorlunda och väldigt god! Jag följde receptet men bytte ut apelsinjuicen mot en pressad lime och vaniljsockret mot någon tesked av mitt hemliga vapen:

Det här vaniljpulvret är mald vaniljstång – underbar smak och 100% ekologisk vanilj, inget annat. Dessutom är det himla lyxigt att se de där små svarta prickarna i det man bakat. 😉

Kram på er och tack för alla fina kommentarer som jag får! 🙂

2 reaktioner på ”En dubbel och ett mums-recept

  1. Åh, men den är underbar vännen!!!! Och det verkar som turkost gett mersmak minsann, hahaha!

    Var shoppar jag detta läckra pulver då? Jag som gillar att baka godsaker måste ju så klart ha det allra bästa jag oxå 🙂

    Kramis på dig!

Lämna en kommentar