In Dreams

IMG_7734

Jorå. Ringrostig och inte särskilt uppdaterad med nya trender och produkter, men trots detta knåpar jag fortfarande ihop kort när andan faller på. Idag bjuder jag på ett lila kort med egengjord bakgrund. Det kanske lite udda valet av dekorationer beror på att jag försökte välja utifrån vad jag visste om mottagaren, så att det skulle bli någorlunda personligt. Sedan har jag förstås smäckt på några grejer utifrån eget tycke och smak (Man kan aldrig få för mycket glitter! Aldrig!).

???????????????????????????????

En herrans massa embossingpulver och stämplar, förstås. Trådrullen från Live & Love Crafts är så söt att man dör lite. 🙂

IMG_7737

Mer kludd…

???????????????????????????????

Insidan spann vidare på sytemat med papper från Pion Designs ”Alma´s Sewing Room”. Egentligen lite för gulligt för min smak, men jag gillade att kombinera med lite metalldekorationer som saxen och yttepyttebrads, och sedan tona ner det söta med svart distress i kanterna och svart cardstock som bas.

Enjoy! 🙂
/Anneth

Kommentera

