Tittskåp med tema kärlek

4

Som utlovat! Här är det lilla ”tittskåpet” som jag har gjort genom att dekorera en svart ”Printer’s tray” från 7 Gypsies. Jag använde spillbitar främst från G45 och deras halloweenserie från 2013. Kanske ett något udda val, men det blev fint… Jag ville fokusera på dels vårt förhållande men också på hur vi är som personer. Både Kristofer och jag får vår energi från att skapa saker och vara kreativa, men på lite olika sätt. Jag gör armband och papperspysslar samtidigt som jag har en fallenhet för skrivande, medan maken målar, tecknar och spelar instrument.

4 - 3

Maken fick en egen liten hörna nere till höger, med pennor och en CREATE-glödlampa eftersom han verkar ha talang för i stort sett allt som han ger sig på att pröva. I förrgår sydde han till exempel en skitsnygg struthätta för hand, komplett med ihopskarvat foder – bara en sådan sak!

4 - 2

???????????????????????????????

Luftballongen är sammansatt av ett gäng likadana ballonger, som jag figurklippte, vek och limmade ihop. Det blev en rolig effekt. 🙂

Kommentera

