Flip card

Jag har gjort ett lite otraditionellt kort till en kollega som pensioneras. Normalt brukar ju sådana kort innefatta ett stämpelmotiv på en rynkig människa och texten ”nu har du tid att ägna dig åt golf/påta i trädgården/knyppla dukar/whatever. Kvinnan som pensioneras är dock en ganska tuff liten brud så jag gjorde ett kort med lite burlesque-tema. Det sista jag gjorde innan jag stoppade kortet i cellofankuvert var att spraya lite söt parfym över det; får se om doften förmår att sitta kvar i ett par dagar.

Kortet är ett ”flip card” som stängs med magnet. Motivstämpeln är från Bombshell Stamps och texten är från…Bildmålarna tror jag? Jag har legat av mig sjukt mycket med färgläggningen så ni kan väl ignorera att det ser ut som om en femåring med förbundna ögon har målat. 😉

IMG_6082 ??????????????????????????????? IMG_6087

Tack för titten!

/Anneth

2 thoughts on “Flip card

Kommentera

