Inlägg 500

Minns ni mig? Jag har inte bloggat eller scrappat sedan i mitten av sommaren. Jag tycker fortfarande om att göra kort förstås, men helst julkort och helst kort med bestämda mottagare (som det ovan, som ska till en 50-årsjubilar som gillar gammaldags romantik). Just nu är det inte roligt att ”bara testa”. Sedan i somras har jag börjat göra tenntrådsarmband och har just startat upp en blogg för detta – kika gärna! Perfekt till julklapparna. —-> Made By Netzki. <—-

Kortet fick gå i bruna och beige toner med guldglitter och massa distanskuddar. Det glittrande hänget har jag sparat på i åtminstone ett år, men det börjar bli dags att använda det som finns i gömmorna nu som man bara tar fram och klappar på ibland. 😉

En enkel insida. Papperen jag använt är från Bo Bunny tror jag. Egentligen gillar jag inte att använda papper som ser så ”färdiga” ut, men ibland kan det vara skönt.

Kram på er!

2 thoughts on “Inlägg 500

  1. Du är lika talangfull som alltid! 🙂
    Nu har jag varit bort länge från pysselvärlden men är på väg tillbaka med ny energi.

    Stor kram till dig!
    Hälsningar Sara! (aka Sunblizz för läääängesedan!)

Kommentera

