Do you feel lucky?

Det är väl på tiden att jag visar upp ett alster från min käre make! Här har han gjort en teckning med tusch och copics, som jag hjälpte till att montera (sånt tycker han är trist) på lite cardstock. Plötsligt så blev det ett födelsedagskort som han gav bort till en kollega. 🙂
Om ni vill se mer av vad min make håller på med så rekommenderar jag hans blogg, ArtzyStuff (han kallas Stuff), där man även kan beställa såna här fina kort för en billig peng. (Just detta har han inte skrivit upp i sin beställningsinfo än, men jag tror att han gav 150 kr som prisförslag för ett kort med valfritt motiv?)

Apropå födelsedagar så har jag varit på 22-årskalas (den här tjejen fyller 22 varje år) hos goa BellaMio. Kortet jag precis hann rafsa ihop är knappt värt att visa, men jag blev väldigt nöjd med håret på flickan.

Här har vi glassprovning! Mio köpte bland annat en glassmaskin för födelsedagspengen vi skramlat till och nu fick vi testa sju sorters glass. Mumma!

Kram på er!

Kommentera

