Konfirmationskort

En tjej på mitt jobb beställde ett konfirmationskort till sin lillebror. Killen i fråga gillar skateboard och datorer men beställaren ville även ha med något religiöst motiv. Hmm…klurigt att förena detta kände jag! 😀 Så det fick bli en liten kompromiss med en lucka framtill på kortet:

Skatekillen är en digi från Kenny K och korset är från HellaBella Design. Jag blev väldigt nöjd och min kollega gillade det också. Win-win! 🙂

Jag är väldigt off i mitt scrappande just nu. Beställningskort är utmanande och roligt, men jag tycker det för tillfället ger mer att vara ute i solen, promenera eller läsa böcker än att sitta och uggla vid pysselbordet. Nåja, det väntar väl en höst framöver, i år också. 😉

Kram på er!

4 thoughts on “Konfirmationskort

  1. Jag jobbar ihop med Albins mamma och vi pratade om detta kortet just idag. De var helt imponerade av kortet! Och som jag sa, jag vet ju mycket väl vem du är i och med att jag beundrar dina alster så så mycket. Du är grym!!

  2. Superläckert och du har ju verkligen gjort en smart lösning för att få med båda önskningarna! Som tjejen ovan skriver, -Du är grym!!

Kommentera

