Tre beställningskort

…Egentligen bara två, men jag gjorde tre så att beställaren har lite att välja på. 🙂 Det är till en 60- respektive 90-årig man så det var lite extra roligt att göra dem. Det fick inte vara blommor eller annat fluff och trams på dem, så jag försökte hålla dem rena.

Okej, här hamnade kanske en söt fjäril på kortet så det var lite därför som jag gjorde ett extrakort. Ooops…

Får man inte ha blommor på får man leka med embossingpulver och nivåskillnader så att det ”händer nåt”. Det blir läckert tycker jag att strössla en nypa embossingpulver över en lätt fuktad yta och sen försiktigt värma på så att det smälter.

De två andra korten blev så här. Ganska nöjd blev jag, men mest gillar jag nog fjärilskortet överst. 😉

2 thoughts on “Tre beställningskort

  1. Alla tre korten blev superfina!! Ja, när man inte får smäcka på blommor blir det alltid lite svårare tycker jag =) Fjärilar älskar jag och den på första kortet var jättefin…..även om du inte skulle haft med sånt som du skrev,hihi.
    Kram Iffa

Kommentera

