Flera julkort

 Jag ger mig aldrig! Ni ska få se julkort tills ni kräks! 😀 Här är ytterligare ett joy fold card med ett distressat, mistat och embossat rådjur på. Jag gillar att blanda det strikta och stilrena med lite mer arbetade detaljer.

Detta kort var mest ett test för att prova en die från Tim Holtz. Jag gillar de milda färgerna (måste skaffa fler körsbärsblommor i den blå nyansen) och glitterlimmet.

…Och det här kortet var också ett test för att få prova en av mina nyaste stansar, Double Loop eller vad den heter. Den veckan som detta kort kom till var jag inte alls sugen och kortet värktes fram…men det blev ett kort i alla fall!

Nu ska jag sätta mig och pilla ihop veckans julkort, som nog också blir ett tävlingsbidrag…

Kram på er!

Kommentera

