Månadens scrappiga inköp


De här fina sakerna har jag spenderat mars scrappengar på (mina inköp är budgeterade): magnetplattor till spellbindersförvaring, två spellbinders, en swirldie och ett stämpelset som passar precis till julrosdiesen. Det känns jättehärligt att öka på samlingen av dies så att jag kan använda min Big Shot så mycket som den förtjänar.

Jag kan förresten tipsa om att köpa spellbinders via ebay; har man tur så kan man få ett set för runt 160 kronor inkl. frakt till Sverige. Jag har aldrig behövt betala någon tull från USA (peppar peppar) men om man känner sig osäker går det ju att välja att köpa varor från säljare i England eftersom man inte riskerar några avgifter därifrån. Betalar gör man snabbt och enkelt via PayPal.

Några snabba, seriösa säljare som jag handlat från är till exempel kellys_scrapbook och stampingit. De är väldigt måna om att få goda omdömen och sköter sig därefter – kika gärna in i deras butiker. 🙂

Kommentera

