Kristofers vinst från Scrappweb

Igår lyckades vi äntligen hämta ut vinsten från Scrappweb, butiken som sponsrade tävlingen om NYTÄNK som ScrappaLoss höll under januari. Det blir ofta lite struligt att hämta ut saker som skickas via DHL eftersom deras servicepoint har öppet under de tider som vi jobbar, men NU så. 🙂

Jag kände att det i första hand var Kristofers vinst; allt jag åstadkom var egentligen att vika en liten ask att sätta fast hans kort på så att det skulle bli ett alterprojekt och därmed kvalificera sig till tävlingen. Därför var det väldigt spännande att se vad de hade skickat. Kristofer var lite nervös och trodde fullt och fast att de hade skickat ”något rosa”. Han öppnade paketet själv och blev helt tyst. Sedan utbrast han ”Det är helt fullt med ascoola papper, jag skulle kunna använda vartenda ett! De måste ha tänkt till om vad jag gillar, varför skulle de annars ha skickat svarta blommor?”. Så – vinsten träffade helt rätt. Tack Scrappweb! 😀 Vi fick en pappersserie inkl. alfabet från Basic Grey som heter ”Little Black Dress”. Lite för murrig stil för mig men Kristofer älskade dem.

One thought on “Kristofers vinst från Scrappweb

Kommentera

