Beställningskort till 18-åring

 

Jag blir så glad när jag får beställningar. 🙂 Idag har jag knåpat ihop ett kort till en tjej som fyller 18, i lyxig blank cardstock och varma toner i brunt, turkost och orange.

J:et penslade jag med chokladguldig Smooch och embossade sedan ett par lager med klart pulver ovanpå. Det blev ett härligt djup! Den vita ramen runtom mistade jag först knallturkos…i helt fel nyans förstås. I ett försök att rätta till det embossade jag ovanpå med vitt pulver vilket gjorde att lite, lite av det turkosa lyste igenom. Till sist blev det nog ändå ganska bra.

Kram på er!

Kommentera

