Sista inlägget för En Liten Butik

Jag avslutade min praktikperiod på biblioteket häromdagen och blev hastigt och lustigt anställd som timvikarie med löfte om en hel del timmar i vår i stället. Det fick mig att fundera lite på hur det kommer bli med pysslandet framöver, och jag kom fram till att jag behöver scrappa helt och hållet efter eget huvud när jag väl har både tid och lust att pyssla. Därför har jag sagt upp mig från teamet och lämnar över platsen till någon som har tid att engagera sig i den grad som En Liten Butik förtjänar. Detta blev som sagt mitt sista inlägg – inget mästerverk men jag gillar stämpeln skarpt.

Kenny K’s ”Super Mom” är en av mina favoriter! Riktigt retro och så rolig att färglägga.

Kram Anneth

2 thoughts on “Sista inlägget för En Liten Butik

  1. Men GRATTIS vännen!!! Håller tummarna för massa timmar, fast så klart inte på måndagar, hihi…

    Kortet är läckert och jag håller med om att stämpeln är riktigt cool!

    Kram!

Kommentera

