Ljuvt med Glitz och Shy-Ann

 

Här är ett litet DT-alster som jag gjort nyligen. För ett tag sedan visade jag hur jag färglade älvans klänning med copics i En Liten Butiks blogg och så blev jag ju tvungen att göra ett kort med det färdiga motivet också. 🙂

Just nu kör jag hårt med mina julkort; några av er kanske minns att jag är med i en ”ett julkort i veckan”-utmaning på facebook och hittills har jag gjort elva kort. Dock har jag bestämt mig för att inte lägga upp dem här (såtillvida jag inte tävlar med det) utan vänta med dem till november/december. Det är därför som det ekar lite tomt här, men DT-alster kommer att dyka upp ungefär en gång i veckan åtminstone och min man kommer säkert scrappa lite ibland han också. 😉

Han tackar förresten så jättemycket för alla kommentarer om hans alster. Han blev nog lite generad tror jag, men väldigt stolt och glad och peppad. 🙂

Kram på er!

Kommentera

