Bo Bunnys Gabrielle

Idag bjuder jag på två vintagekort gjord på lite äldre papper från Bo Bunny. Serien heter ”Gabrielle” och går i brunt, beige, turkost och rosa med fjärilstema. Jag älskar fjärilar! 🙂

Jag skar upp vingarna med skalpell och böjde upp dem, så hade jag en fin dekoration.

Det här kortet är väldigt enkelt, men jag har sytt lite på det – ett av mina scraplöften för 2012 är att använda symaskinen mycket mer. Ytterligare ett scraplöfte är att försöka göra ett julkort i veckan och då lägga ner rätt så mycket energi på det så att de blir maffiga och läckra. Hittills har jag faktiskt redan gjort tre, som jag visar upp i en julkortsgrupp på facebook. De kommer här i bloggen framöver också.

Kram på er!

4 thoughts on “Bo Bunnys Gabrielle

  1. Du är inte ensam om att gilla fjärilar, jag köper typ allt med fjärilar *fniss*

    Denna serien har jag också massor av, men har mest klappat på de, kanske dags att använda de?! 😉

    Helt underbara kort Givetvis så är fjärilarna pricket över i:et 😉

    Kramar

  2. Jättefina kort! Smart att skära upp fjärilens vingar så det blir som en egen dekoration! Och ditt ”enkla” kort tycker jag är väldigt fint bearbetat och inte ett dugg enkelt! 🙂 Att sy på maskin är fint, jag gör det oxå alldeles för sällan.

  3. Tack, det betyder så mycket, och värmer otroligt mycket att ni er bryr er så!
    Har tårar i ögonen när jag skriver detta, för det är inte så många som bryr sig så mycket!
    Tacka Kristofer från mig också!

    Många kramar!!!

Kommentera

