Scrapåret 2011

Scrapåret 2011:

  • 11 layouter
  •  22 kort
  • 21 ”vanliga” altergrejer (inkl. bokmärken)
  • 15 altergrejer med jultema (inkl. till exempel julklappstags) och
  • 16 julkort.

85 alster allt som allt! Ingen tokhög summa, men ändå… 🙂

Jag har kollat igenom mina alster och några saker som slagit mig är att jag har börjat tycka att det är roligt med alterprojekt men mindre och mindre skojigt med layouter. Julkort är förstås favoriterna att göra och där är det traditionella färger och massa stickles som gäller. 🙂 Bland övriga alster är det mängder av fjärilar och kakservetter, och mycket murriga färger används även om pastellnyanser börjar smyga sig in här och där bland mina vintagealster.

Hur ser era sammanfattningar av scrapåret 2011 ut? Hade varit intressant att läsa!

Till sist passar jag på att önska er alla ett Gott Nytt År! KRAM på er!

2 thoughts on “Scrapåret 2011

  1. Jag har inte räknat mina, gjorde en sån där räknare men jag glömmer alltid att uppdatera den. Så har tagit bort den och la dit en ny, får se om jag kommer ihåg att uppdatera den 😉

    Har påbörjat min summering, första inlägget är uppe.

    Kram och Gott Nytt År 🙂

Kommentera

