Två små gåvor

I söndags lade jag alla årets julkort på lådan (först försökte jag få in dem i den där julkortspåsen från Posten men fick ju för sjutton bara in TVÅ…de är inte gjorda för scrappade julkort I tell you!) och nu när det är lite lugnt på julkortsfronten så har jag tid att fixa med lite annat smått & gott. Här är en liten ask med lock som jag gjorde till min väns fina dotter Tilda – inuti ligger en berlock i form av en svartvit Converse. 🙂 Jag överlämnade den i måndags med förmaningar om att vänta med att öppna den tills julafton och fick då med mig en (vad jag misstänker rätt så spontan) klapp tillbaka; en söt hemmagjord ask ”som du kan ha att lägga saker i”, hihi! Nu förvarar jag blommor i den, tack Tilda!

Och detta är till en ung dam som fyller år i dagarna: en trekantig tändsticksask och ett stämplat ljus med lite dekorationer. Hoppas det faller henne i smaken. 🙂

Kram Anneth

3 thoughts on “Två små gåvor

  1. Söta goa Anneth!! Du må tro att Tilda går och småkikar på asken heeeela tiden!!! Men ännu har hon lyckats stå emot!!! Och jag lovar att jag inte ska skvallra om vad som finns i 🙂
    Och för alla er som inte sett den i verkligheten kan jag bara säga att den är ljuvligt vacker!!!

Kommentera

