En liten butiks blogghopp – AVSLUTAD

Välkomna till mig, alla glada blogghoppare!  Har ni gjort rätt nu så har ni börjat i En liten butiks blogg och därefter besökt Liza.

Här är då min skattkista som jag gjort efter en mall av min vän BellaMio. Den är klädd med årets favoritjulpapper, Ornamental från My Mind’s Eyes serie ”Holly Jolly”. Locket stängs med hjälp av tunna magneter.

Lite embossade motiv på sidorna och så pärlor förstås. Man kan aldrig få för mycket bling, eller hur?

Baksidan har dekorationer i grungeboard som jag målat med distresser och duttat lite guldig akrylfärg på. Mer metall och mer pärlor också förstås…

Nu är det dags för er som vill tävla att se till att ni 1) är följare av En liten butiks blogg och 2) lämnar en fin liten kommentar här hos mig för att sedan hoppa vidare till Terès! Sista hoppdagen är FJÄRDE ADVENT.
Ni vet väl om att ni kan vinna ett sådant här set från Tattered Angels:

Mm-mm-mmm! 😀

23 thoughts on “En liten butiks blogghopp – AVSLUTAD

  1. Tack så jättemycket för kortet Anneth, hur fint som helst! 🙂
    Och väntar på spänning tills den 24 för att se vad det andra kuvertet innehåller! 🙂
    Jättegulligt av dig och kristofer! 🙂

  2. Pingback: En Liten Butiks Bloghop! | Scraplivet

Kommentera

