Blandade DT-alster

Jaa, någon gång ska man ju hinna med att skriva i den här bloggen också. 🙂 Det är lite speciellt med DT-alster för när man väl bloggat dem i butiksbloggen så känns det som om man är ”färdig” med dem, men då ska man ju ta sig i kragen och skriva om dem här också. Hå hå ja ja…

Här är en presentförpackning (scrapboxing) med fina tomtetags på. Jag fyllde den med choklad och gav den till en tant på mitt jobb; hon blev så glad att hon började gråta. :S Den röda blomman har BellaMio gjort!

Lite julklappstags… Den blåbrunvita till höger har min käre make gjort, och så har jag gjort de båda andra. Jag embossar alldeles för sällan egentligen, det som blir så fint. Längst till vänster ser ni också vår fina ljuslykta från Partylite. Den kostade ungefär lika mycket som en resa till Mars (kändes det som), men vi älskar den här hemma. 🙂

Och så till sist ett sånt där pillrigt stjärnkort. Roligt att äntligen ha gjort ett (och att befästa min ställning i scrap-Sverige som den som allra sist testar nya kortvikningar) men jag vet inte om jag är så sugen på att göra fler. 🙂

Kram Anneth

One thought on “Blandade DT-alster

Kommentera

