Ramkort

Jag fick en beställning på ett kort till en dam på biblioteket där jag har praktik, och jag ville göra något lite extra… Därför gav jag mig på ett så kallat ramkort som fina BellaMio har gjort en bra tutorial på här. You like? Ni får nog nästan klicka på bilden för att se alla detaljer, jag hann inte fota medan det var ljust så bilden är en aning dunkel.

Idag har jag min sista praktikdag för november, sen jobbar jag hela dagen i hemtjänsten i morgon och på söndag väntar sex timmar i bil för då ska vi till västkusten och hälsa på släkten. Puh! Tur att man hinner scrappa lite mellan varven i alla fall…

Kram på er!

4 thoughts on “Ramkort

  1. Underbart ramkort! Jag har inte själv testat denna kortvariant men jag blir klart sugen när jag ser ditt fina kort. Fina färger och snygg placering av blommorna. Ha en trevlig helg och en mysig andra advent.
    Kram

Kommentera

