Vintage Christmas

Gårdagens scrapträff hemma hos BellaMio resulterade i två julkort – kan vara rekord för min del, jag brukar vara halvt apatisk på träffar och bara sitta och stirra på mina grejer. 🙂 Det är mycket vintagebildernas förtjänst också att det går undan, jag färglägger ju stämpelmotiv så långsamt…

Det här kortet gjorde jag till en bingoutmaning; jag valde kantstans-spets-brunt-stjärna-text. Blev väldigt nöjd; kantstanserna är embossade med Chunky Gold för lite extra piff och jag fick tillfälle att återigen använda mina dies från Cheery Lynn. Älskar dem!

Detta kort gjorde jag till en utmaning som gick ut på att använda fyra olika sorters handgjorda dekorationer. Jag gjorde blommor, grejen som texten står på, ”knappen” i mitten av stora blomman och så brads med minibeads på.

…Och här kommer ett bonuskort som jag gjorde i förrgår. 🙂

Kram på er!

2 thoughts on “Vintage Christmas

Kommentera

