Julkortsmaraton

Såå många julkort som jag ”måste” skicka blev det visst inte i år – jag bortprioriterade vilt när jag skrev listan.  🙂 I stället för hela kompiskretsen sänder jag faktiskt kort till några tanter som jag besöker via hemtjänsten…det känns som om de har mer glädje av det, ensamma som de är.

Här kommer tre kort som jag snabbscrappade igår!

Nu har jag bara två kvar att göra, kanske hinner jag det i kväll? Granen och ljusstakarna sattes upp idag och jag tror allt att jag vill pyssla när det är så julmysigt omkring mig. 🙂

Kram på er!

One thought on “Julkortsmaraton

Kommentera

