Glitter och lull-lull

Ja, jag fortsätter mitt julkortsrace i samma tema som förut – avskalat och med vintagebilder. På detta kort finns små bjällror som låter klingelingeling när man skakar på kortet, vilket gör mig barnsligt förtjust. 🙂

Jag har också hunnit med att göra en layout till En Liten Butiks layoutvecka som pågår nu. Jag gillar glitzpapperet med sina speciella färgkombinationer av beige-lila-rosa-gult-ljusblått. Ni som har följt den här bloggen ett tag undrar nog när jag kommer ledsna på att scrappa mina bröllopsfoton…svaret är förmodligen ”aldrig!”. 😀

Kram på er!

5 thoughts on “Glitter och lull-lull

  1. Hihi…känner igen det där med att scrappa bröllopsfotona 😉 Jag har vissa foton som jag scrappat både en och två och tom tre gånger, fniss.

    Underbart fint kort och layout…love love love it!
    Kram

  2. Läckert!!!! Kan tänka mig att de små bjällrorna ger en riktigt vacker julstämning.

    Och jag har följt din blogg läääääänge och inte alls tröttnat på dina vackra bröllopsbilder!!

    Kram!

Kommentera

