Brevlåda a la BellaMio

Den här fina lådan har jag gjort efter en mall som duktiga BellaMio visar upp tillsammans med en beskrivning i Pysseltagens blogg. Jag har egentligen följt originalet troget men jag kom på en liten sak under arbetets gång som jag tänkte att jag kunde visa:

Framsidan på lådan är, upptäckte jag, exakt så stor att den går in i en BigShot, så om man vill kan man stansa ut ett litet fönster i sin låda. På baksidan limmade jag OH-plast och sedan fäste jag en vintagebild med 3D-kuddar så att den sitter lite innanför fönstret – en cool effekt som ger djup!

Tack för titten!

Anneth

2 thoughts on “Brevlåda a la BellaMio

Kommentera

