Födelsedagspresenter

Jorå, så att…jag fyller nog gärna 30 år igen, tack. 😉 Här ovan ser ni alla de presenter som på något sätt har scrapanknytning (ja, jag tänker i första hand använda symaskinen till att sy på mina kort, vaddårå?) – fler kommer att fyllas på efter hand som de droppar in. 🙂

* En Big Shot av tjejerna i min scrapträffsgrupp! Fatta! Jag har en stansmaskin!!!
* Två förpackningar spellbinderdies från födelsedagsswappen på Svensk Scrapbookings forum
* Två embossingmattor från swappen
* Två inkidostämplar och en Stickles från swappen
* Ett set glimmermist från swappen
* En symaskin, som jag köpte för lite pengar som jag fick av mammi och pappi
* 41 Copics och en väska att förvara dem i, av käre maken

Sen så har jag också ”fått lov” att köpa lite fler scrapsaker den här månaden, så det har blivit copicspapper och en del nya fina stämplar från Bombshell stamps, Kenny K och Kraftin’ Kimmie. Just nu är det av förklarliga skäl väldigt roligt att måla stämplade motiv… 😉

Jag väntar ett tag med att fota alla fina kort som jag fått eftersom det även där kommer att dyka upp lite fler har jag hört ryktas. De som har kommit står här så fint på en hylla och ler mot mig när jag kikar på dem. Jag säger bara TUSEN TACK för allt jag fått hittills! Kram på er!

4 thoughts on “Födelsedagspresenter

Kommentera

