Två beställningskort

Det har ju inte blivit så mycket scrappat den senaste tiden, men nu kan jag glädja er med att jag tillsammans med några andra duktiga tjejer blivit utsedd att vara gästinspiratör hos En Liten Butik över sommarmånaderna! Det ska bli roligt!

Här nedan visar jag två kort som jag skapat på beställning. Ja, egentligen har bara ett kort beställts, men jag hade roligt och råkade skapa två av bara farten… Beställaren får helt enkelt välja sen vilket som passar bäst. 🙂

Här är ett ganska cleant shabby-kort i somriga papper från Prima och pärlemoskimrande grafitsvart som kontrast. I stället för massa plotter har jag jobbat lite extra med detaljer, så som sömmar kring kanter, embossing och distanskuddar.


Och här är ett lite mer vintageinspirerat kort med glansigt mörkbrun cardstock och mönsterpapper från Inkido. Även här har jag sytt lite och så har jag satt på små söta metalldekos från Petra/Peu (tack!) som understryker trädgårdstemat.

Vad tycks? Kram på er!

5 thoughts on “Två beställningskort

  1. Verkligen hur fina som helst!!!
    Blir svårtför kunden att välja bara! 🙂
    Är det MS Punch around the corner som du har använt?
    🙂
    Kram
    //Cattie

    • Cattie – Tusen tack! 🙂 Ja, det är en Punch around the page, Cherish heter den. Lite klurig att få jämn, man måste verkligen mäta exakt annars kommer de små hålen snett. 🙂

Kommentera

