Mera sockersött

Jag får små återfall ibland och måste skapa något med Magnolia-stämplar. 🙂 Denna tillhör min favorit, jag gillar stämplar som sitter ner och som man kan placera på lite allt möjligt. Först började jag att göra ett sockrigt kort, men det kändes tråkigt så jag kom på att jag kunde göra en tag i stället. Det är något visst med tags, jag får lite Tim Holtz-vibbar så fort jag sätter tänderna i dem och vill gärna förse dem med det där lilla extra. Här blev det en utstansad, nedsotad blomma och så lite distresser förstås.

Jag älskar 3D-effekt och placerar gärna dekorationer i lager på lager eller använder distanskuddar. Cirklar gillar jag också… 😉

Kram på er!

4 thoughts on “Mera sockersött

Kommentera

