Ett litet livstecken

Någonstans börjar jag ana ett ljus i tunneln när det gäller uppsatsen. Det är egentligen ingen mer textproduktion kvar,  men vi behöver yxa ner den lite om det går för den är väldigt omfattande. 18 maj får ni hålla tummarna för mig, för då är det slutseminarium. 🙂 Här ovanför ser ni i alla fall ett alster som jag hunnit med att göra under påskledigheten som jag unnade mig.

En cool detalj… Tagen har jag gjort själv av kartong och en tunn metallplatta som jag torrembossat och sandpapprat.

Jag är också med i en swapp på Svensk Scrapbooking där vi byter recept med varandra, så jag har snabbproducerat 16 receptkort som blev fina tycker jag. Jag ville ha dem så platta som möjligt för några av oss kommer att binda ihop korten till små böcker sedan.

Kram på er!

3 thoughts on “Ett litet livstecken

Kommentera

