Ett litet tips!

Jag och Kristofer håller som bäst på med varsitt bidrag till Svensk Scrapbookings marstävling med tema distresser. Vad som helst går bra så länge distresser är i fokus, så vi har pillat ihop varsin korsett! Min blev klar i går kväll, men jag vill göra en matchande ask till den också så ni får vänta ett par dagar till med att kolla på den. Kristofer håller på med en grönsvart med flätat snörliv, inspirerad av Alice korsettaktiga utstyrsel  i Resident Evil: Afterlife för er som har sett den. Jodå, han har knåpat ihop pistolhölster till den också. 🙂

Det här är inte min korsett utan en produktbild från Card Carousel – vill du också köpa en korsettmall så finns det superfina där att beställa som pdf direkt till din mail. Jag tycker att de har en hel del fina mallar där men de kostar ju ungefär 65 kr styck också. 🙂 En annan sak att ha i åtanke är att korsetten blir väldigt liten och det krävs lite meckande med skrivarinställningarna om man vill skriva ut den i större format.

Kram på er!

2 thoughts on “Ett litet tips!

Kommentera

