Happy Socks, happy cards!

Här är det tyst, men det skapas! 😀 Först av allt vill jag visa en RAK som jag knåpat ihop till duktiga Inger som har bloggen Inger inspirerar. Egentligen brukar man ju ge något scraprelaterat men eftersom jag läst Ingers blogg ett tag så vet jag att hon är lite svag för färgglada strumpor… Jag gjorde en beställning från Happy Socks, ett bra ställe om man är less på svarta strumpor kan jag säga.

Bilden är tagen med mobilen i all hast så den är lite suddig, men ni ser i alla fall att jag försökte matcha kort och strumpor. Den stämplade texten ser nästan oläslig ut på bilden eftersom jag har ett lager gesso över den, men den går att läsa i verkligheten. 🙂 Inte helt vanlig färgkombination på kortet, men jag måste säga att jag verkligen gillar den. Som en sval tropisk drink i solen, haha.

Kram på er!

Kommentera

