Kristofers exploding box

Hallå! Jag sitter på golvet i köket och väntar på att ugnen ska svalna – jag har gnuggat den invärtes med såpa så nu ska den minsann snart bli fin och ren. Passar på att blogga lite…

För ett tag sedan gjorde jag en Exploding Box och min make Kristofer ville också testa på att göra en. Eftersom musik är viktigt för honom och han spelar mängder av olika instrument blev det en box i rockens tecken.

Lådan stängd… Den är väldigt liten; om ni kikar på min exploding box så har jag en sådan här liten låda inuti den stora.

Lådan öppen! Fin va? Han har inte stämplat på OH-plast utan klippte helt sonika ut motivet från min stämpelförpackning (hrmpf…måste köpa StazOn innan jag får alla förpackningar massakrerade).  

Bakom tjejen står en förstärkare gjord av papper, band och pärlor. Kolla yttepyttehandtaget ovanpå!

Han bad mig särskilt att fota baksidan på förstärkaren; tydligen ser de ut ungefär så här.

Sedd uppifrån. Orden som står på sidorna är ”Beat it”, ”Jam”, ”Groove” och ”Riff”.

Seså! Säg någonting och gör honom glad så att han peppas att fortsätta scrappa!  😉

Kram Anneth

11 thoughts on “Kristofers exploding box

Kommentera

