Cool LO och hett kaffe med Echo Parks Be Mine

Här är en tuffsöt LO med min vän Eva. Papperen är från Echo Parks alla hjärtans dag-serie Be Mine (finns hos Scrapgalen), med papper i vitt, svart, rosa, grått och cerise; man kan lätt mixa och matcha ihop så väl sockersöta som coola alster.

…Och här kommer en sorts experiment… Mallen till kaffekoppen hittar ni här. Jag skrev ut mallen ganska liten och tyckte att den färdiga koppen såg lite ynklig ut, så jag monterade den på en ihopvikt ask.

Här syns koppen tydligare. Ganska fin tycker jag, det är rätt skoj att vika 3D-saker.

Kram på er!

5 thoughts on “Cool LO och hett kaffe med Echo Parks Be Mine

  1. Vilken härlig kopp! Tycker mycket om den. Tack för att du delade med dig mallen, ska spara den. Man blir ju lite sugen att prova scrappa en kopp med.
    Pappret tycker jag är riktigt cool, passar ju inte bara var alla-hjärtans dag.

  2. Jaså, är det wordpress du skriver på? Fast gillade den andre jättebra, har lyckats få till en header med foton och grejer, så det blev jättebra! 🙂
    Skrev förresten min nya bloggadress till dig på msn 🙂

    Kram på alla hjärtans dag 🙂
    Hoppas du och Kristofer får en mysig dag!

Kommentera

