Model for a day

Nu så tjejer, nu har jag fått upp tävlingsångan lite (sånt kommer och går)! Jag har givit mig i kast även med Scrap & Hobbys skisstävling; först ser ni skissen och sedan min tolkning av den.

Modellen på bilden är min oförskämt snygga och fräscha vän Fredrik, som jag har framhävt med en av mina favoritfärgkombinationer mörkbrunt, beige och turkost. Jag har varit skissen ganska trogen men lade till en turkos fotomatta som bakgrund och bytte ut de två fotona på sidorna mot dekorationer. Vimplarna var klurigast att få med, de har varit trendiga i scrapsammanhang ett bra tag nu och jag är ärligt talat himla less på dem…men jag hittade passande stickers som jag bara kunde smäcka på. Det förkortade lidandet. 😉 Kantstansen som går runt hela sidan är den enda Punch-around-the-page som jag äger så ni får helt enkelt stå ut med den. 😉

Den här blomman är en Tim Holtz-die som jag fick låna på pysselkvällen igår. Himla fin blev den!

Idag ska vi köra ett par lass till skroten, bygga ihop ett skafferiskåp och sätta upp en tavellist till mina scrapsaker i vardagsrummet. Hoppla, full fart!

Kram på er!

/Anneth

4 thoughts on “Model for a day

  1. Åhh, mina favvo-färger! Riktigt fin layout med massa detaljer att vila ögonen på! O du.. jag hr helt missat vimplarnas stortid, så jag tycker de är fina :p

Kommentera

