Nej, det är ingen fotboll!


Idag bjuder jag på en LO i den lite ovanliga färgkombinationen lila-rött-brunt-vitt! Visst blev det ändå ganska läckert? Jag försökte utgå från den färgsprakande mammaklänningen som omsluter den lika imponerande gravidmagen som ni ser på fotot.


Papperet är från Pink Paislee, serien Parisian Anthology. Jag har färgat in det med lila distress och dekorerat med cirklar från Artisan Elements, rött glitterlim och en röd, snirklig clear deko från Glitz serie Love Nest. En liten passande rub-on från Melissa Frances fick också plats i hörnet ovanpå clear dekon. 🙂


De stora röda bokstäverna som har så perfekt storlek och häftig textur är från Prima (reas just nu!) och de små runda bruna minibokstäverna är från Glitz. Roligt med runda Teeny Alpha!


Tack för titten!
2 thoughts on “Nej, det är ingen fotboll!

  1. LO:n är ännu finare i verkligheten! Jag gillar den jättemycket. Det är så kul att du tagit fasta på klänningens färger, för de var lite orsaken till att jag gillade den från början – de hysteriska mismatchande färgerna.

    Vad gäller min mage så måste jag få tillägga att det är nästan 2 månader kvar till födsel på fotot. Hihi.

Kommentera

