Bokmärke till facebookutmaning

Jag har hoppat på en facebookutmaning där man under 2011 ska göra fem handgjorda grejer till de fem som först anmäler sitt intresse; villkoret är att de fem i sin tur ska göra fem saker till andra, osv. Hittills har fyra tjejer hoppat på utmaningen – vill du också vara med så hojta till här bland kommentarerna! 

En av tjejerna önskade sig ett bokmärke, så då gjorde jag detta. Typiskt annethigt med murriga färger, glimmermist och embossade guldswirls.

Orsaken till att jag gillar fjärilar är nog att det går att göra alster så tredimensionella genom att vika upp deras vingar. Visst blev det fint? Jag hoppas att ”beställaren” blir nöjd och att hon blir peppad i arbetet med hennes fem alster.

Kram Anneth

4 thoughts on “Bokmärke till facebookutmaning

  1. tack för din kommentar på ”mitt” inlägg i vildabloggen 😀
    Ska bli jättekul!

    men din tag!!! fy fasen va snygg den är! jösses va jag blir sugen att lifta den 🙂

Kommentera

