Juligt alster vecka 1 och 2

Nej, jag har inte gått och blivit tokig. *fniss* Jag har hakat på en utmaning inne på Svensk Scrapbookings forum där man ska göra ett julkort/juligt alster i veckan, hela året. Även om jag inte alltid kommer hinna så ska jag försöka i alla fall! Här kommer alstren för vecka 1 och 2, två ljuskort.

 

Jag köpte tre storpack doftljus på IKEA, med äpple/kanel, vanilj/kaka och röda bär-dofter. Perfekt till dessa kort! Insidorna är som ni ser ganska anonyma men jag tänkte vänta med att dekorera dem tills jag vet vem som ska få dem.

Kram på er!

3 thoughts on “Juligt alster vecka 1 och 2

  1. Jättefina kort! Har inte testat just den här ljuskortvarianten. Undrar om det finns någon bra länk till en beskrivning?

    Jag gjorde den här utmaningen redan förra året och tyckte det var superskoj! Så i år kör jag med små utmaningar till varje vecka och jag tror att det är en bra twist på det hela.
    kram Annika

Kommentera

