Misslyckade foton, fina ljuskort

Jag är jättetjurig på den här bilden. Det känns som om någon har varit och pillrat på inställningarna till kameran och ändrat något viktigt, grrr! Fotot visar i alla fall de ljuskort som jag hade med mig till västkusten i julas för att ge till min ena bror och till min makes far och hans sambo; kortet är det snabba kort jag tog innan de ”försvann”. Det roliga med tomten är att det är Kristofer som har färglagt den – hans första försök med Copics och det blev skitsnyggt. Grrr till det också tycker jag. 😉 Nu syns det riiktigt dåligt på fotot men det är väldigt snygga kontraster och skuggningar på motivet – jag är riktigt avundsjuk och samtidigt stolt, hihi!

Här är då insidan. Jag lånade BellaMios stansmaskin, en BigShot (villhavillha), och med den har jag både stansat ut ett fönster i ”lådan” med ljusen och därefter embossat OH-plast som täcker det. Riktigt häftigt och proffsigt!

Måste också berätta att både jag och maken är anmälda till två scrapträffar i vår, dels en i Kalmar i slutet av januari och sedan vår egen (kolla länkarna till höger i bloggen för mer info) här i Oskarshamn i slutet av februari. Det ska bli himla roligt! 😀 Han är så duktig, min man…

Kram på er!

2 thoughts on “Misslyckade foton, fina ljuskort

  1. Lika supersnyggt som vanligt när du skapar!!! Men ska jag vara ärlig så är jag nog allt lite avvis på Kristoffers färgläggning jag oxå, har ju sett den i verkligenheten… Kanske är det han som håller kurs för oss i vår, hihi!!

    God fortsättning Snuttan!!

  2. Ja, det är lite disco över fotona. Väldigt synd! Fina grejer, det syns i alla fall lång väg! 🙂
    Kul att han delar ditt intresse, det betyder mycket.
    Lars är med mig ibland och det är så himla roligt!

Kommentera

