Två bokmärken

Hej hej! Idag tänker jag visa två beställningsalster – lite ovanliga bokmärken med fotografier på. Jag fick några önskemål från beställaren och gjorde mitt bästa för att uppfylla dem, även om det som vanligt fick bli lite kompromisser. Jag försökte fota dem i det lilla dagsljus som årstiden uppbringade och ser nu att fotona rentav blev lite ljusare än de skulle – bokmärkena är båda två lite mörkare och mer murriga liksom. Lite mer annethiska. 😉

Här är en sån däringa häst. *ler* Jag nyser mest av hästar, men tycker de är väldigt vackra djur. Önskemålen var färgerna grönt, guld och brunt, en solros och så texten då.  Jag hittade inget papper med gräsgrön färg som det var beställt, och fick inte till en tillfredsställande grön nyans av distresserna heller…så det blev en liten kompromiss med nyans där J, hoppas det är okej!

Här är en tag med hela 22 stämplingar. :-O Utöver det har jag bara glimmer mist och crackle accents som dekoration, men jag gillar bokmärket massor. Lite franskt, lite moulin rouge. 🙂

Kram på er!

5 thoughts on “Två bokmärken

  1. Åhhh, de är superläckra! Ska var du som kan få till det så snyggt!!

    Nyårskramar
    Linda

    PS Har äntligen kommit till skott och gjort en LO med de fina rubonsen som jag fick av dig! *på tiden*

Kommentera

