Tio i topp

Gott nytt år på er kära läsare!

Som ”alla andra” har även jag samlat ihop mina favoritalster tillverkade under det gångna året och här kommer två listor på samma gång; kort och layouter. Det är alltid intressant att se hur jag utvecklats och vad jag själv blev mest nöjd med. Några slutsatser jag kan dra så här i efterhand är:

* Hjärtat klappar starkast för kladd, klet och egna bakgrunder. Anneth är lyckligast med distressfärgade fingrar och mist över hela vardagsrumsgolvet.
* Vintageinspirerat, särskilt med gamla foton på nära och kära, är också roligt.
* Jag säger alltid att jag inte gillar Magnolia-stämplar men använder dem ändå ganska flitigt. Hm…
* Att altra är inte så himla trist som jag trodde att det var, så länge jag slipper att klä in lådor.
* Fjärilar är en ganska het trend i mitt skapande.

KORT

(Insidan av tomtekortet. Utsidan är väldigt enkel men jag gillar färgläggningen av tomten. Insidan gillar jag för att allt för en gångs skull  när jag experimenterar faktiskt blev som jag ville; inget limkladd, inget papper fastsatt snett, rosetten blev välknuten…)

(Insidan av fars dag-kortet.)

LAYOUTER

Så – vilken är DIN favorit? 😉

Stor kram på er!

7 thoughts on “Tio i topp

  1. Ojjjj, såå mycket läckert du skapat under året!! *wow* Tycker du gör så grymt läckra LOs men nu måste jag ändå säga att kortet med fjärilarna och kakservetten veckad som fjärilsvingar var läckrast… Meeen det var ett tuff val för det var ju som sagt såååå mycket snyggt!

    Gott nytt år-kramar
    Linda

  2. oj vad snyggt! Du är en fena på att göra egna snygga bakgrunder. Du söker väl Dt-jobbet på Stamp artic? (tror jag det hette)
    Jag tycker nummer 2 var såå himla fin, kärleksparet, fågeln, bandet , lagren av papper. Gillar alla layouter men de jag gillar mest är den på dig, så coolt med stjärnan och helheten, stockholm med Victoria samt den på din vän där du kladdat..
    Kul att du delar med dig!
    Stephi

  3. Hej!
    Va mycket snyggt du har gjort.;) Va kul att du vill anta min utmaning på Pysseltagens blogg;) Självklart kan du ha bakgrundspappret som en röd ”sak”. Ska korrigera min text;)
    Kram
    Erika

  4. Hej tjejen! Minns du mig? 😉

    Jag har till slut vågat mig ut i den vida scrappiga världen igen. Av nån anledning känner jag mig nästan lite nervös…

    Så himla kul att kika in till dig igen! Och – WOW – vilket år du har haft! Helt fantastiska alster! Tokgillar dina fjärilar, men måste ändå rösta på den coola julgranen som favorit. Hur, liksom? 😀 Av layouterna röstar jag på den sista. Älskar kombon av det slitna och de klara, starka färgerna. Men sen så tokgillar jag den på dig också… äsch.. svår fråga du ställer! ALLA är ju toppenfina!

    Kramar från Alex

Kommentera

