Ett mammakort

…Och här kommer mammakortet! Ett kort i gult, lite ovanligt för mig va? Men det är en fin färg och om jag bara får tona ner den lite och blanda den med andra färger så blir den helt okej.

Ovalen är mistad med Glimmer mist Chalkboard i färgen Strawberry Shortcake. Den blev verkligen så där milkshake-rosa = nöjd Anneth. 🙂

Så här dekorerade jag insidan. Jag har som ni nog märkt (och kommer märka) kört fast lite i denna vikning, men jag tycker den är väldigt trevlig.

Kram på er!

2 thoughts on “Ett mammakort

Kommentera

