Ett pappakort

Long time no see right? Det blir inte så mycket pyssel för mig just nu men lite juligt hoppas jag få till i december. Här ser ni ett beställningskort till en tjej som ville ha ett kort till sina föräldrar – detta är pappakortet och i morgon får ni se mammakortet. 😉 Jag passar på att tävla med det i ROX Stamps tävling också.

Inkidopapper är oftast diskreta och passar fint till lyxiga kort tycker jag. Särskilt deras glansiga cardstock, en bunt sådana skulle inte sitta helt fel. (Hörde du det tomten? ;-)) Jag har använt chokladbrun cardstock här under mönsterpapperet. Fjärilarna är från Hobby & Hantverk.

Och insidan, med en dikt och en liten stämpel till. Man stänger kortet med glue dots; inte ultimat men det funkar.

Kram på er!

5 thoughts on “Ett pappakort

Kommentera

