CC-bidrag x 2

Ta-daa, ytterligare en julask! Denna ask blev i mjukt blå och beige toner, som kontrast till den förra i rött, grönt och guld. Ganska nöjd blev jag. 🙂

Kan säga att jag har grymt många hemlösa tändstickor nu; åtta stora askar har tömts för att göra två jullådor.

Lite hemmagjorda blommor med vackra pebbles i mitten, silverstickles och mängder av glimmer mist förstås. Frostigt och läckert! Ångrar verkligen inte att jag förra julen köpte Kortmakarens vackra Sirlig-stämplar, de kommer att förgylla julkorten i år!
 

Jodå, det finns lådor här under alla dekorationer. Jag ska dekorera insidorna på dem och sedan fylla dem med små presenter är det tänkt.

Blommorna blev himla läckra! Det är ett papper (”Väntan på tomten/Stjärnhimmel”) frånPysselgummans julserie som har ett par bårder i nederdelen, att skära ut och dekorera med. Jag gjorde blommor i stället. 🙂

Tack för titten!

/Anneth

5 thoughts on “CC-bidrag x 2

  1. Sååå fint! Smart idé att använda stora askar och göra det som en presentask! Passar ju perfekt att använda som adventskalender som man bara öppnar på söndagar… Har bara gjort en ask med småaskar och de har jag kvar tändstickorna i… Men detta var ju en smart idé och såååå fint med färgsättning och dekorationer!

    Ha det så bra!
    Kram
    Linda

Kommentera

