CC-alster x 1

Nu i helgen så har Svensk Scrapbooking haft scrapträff via nätet, en så kallad cyber crop med massor av tävlingar. Jag deltog i två stycken – en där man skulle göra ett kort inspirerat av ett annat kort som fanns på bild, och en där man skulle göra en fin presentinslagning a la ”det är inte alltid insidan som räknas”. 😀 Idag tänkte jag visa er kortet!

Så här ser det ut! Jag blev själv väldigt nöjd, både med granen och med stämpeln; flickan blåser egentligen bubblor, men jag klippte till henne så att hon koncentrerat klär granen i stället. Jag fick så många kommentarer till kortet att jag riktigt päste av stolthet, så nu när omröstningen är i full gång känner jag mig lite snopen över att inte alls få särskilt många röster. Haha, jag har en sådan vinnarskalle! Bara bra att jag får träna lite ödmjukhet! 😀

EDIT: Bara för det så gick jag och knep en andraplats, hur nu det gick till eftersom jag låg en bit efter i röstningen? Fick jag typ tio röster de två sista minuterna? Ingen aning – men lika glad för det är jag… 😉

Som en bonus kan jag visa er detta – kortet jag gjorde först men där jag ballade ur lite grand och hamnade väl långt från bilden man skulle inspireras av.

Jag börjar faktiskt bli nöjd med hur jag färglägger nu med mina copics! Men det finns alltid mer att lära och fler pennor att köpa…

Kram på er!

/Anneth

3 thoughts on “CC-alster x 1

  1. Men jag måste hålla med dig, jag är åxå förvånad över att du inte fått fler röster – än… Jag röstade iaf på dig, tycker kortet är superläckert!

    Massa kramar

  2. Fullkomligt älskar dina julkort! Jag är nybörjare när det gäller scrapbooking, så det är kanske en konstig fråga, men hur har du gjort själva tomten, är den köpt eller har du gjort den själv på något vis? =)
    Kram

Kommentera

