Säljer stämplar

Jo, jag vann en urgullig blog candy häromdagen (flickan med flax, som sagt) som var full av stämplar från Vilda Stamps och från Carina,s Stämpeldesign. Nu var det ju så att de flesta stämplarna hade barn- och bebistema och jag har ingen egen liten unge – därför känner jag att de gärna får gå vidare till någon som har egna barn eller som har folk i sin närhet som fått barn. 

Även de övriga stämplarna var inte riktigt ”jag” så jag tänkte göra så att jag säljer alla  för att sen kunna köpa några Vilda textstämplar.  Jag säljer av stämplarna billigt eftersom jag vann dem – svara i en kommentar så skickar jag PM. Frakt tillkommer förstås. :-) Jag lägger även upp annonsen på lite andra ställen så det är först till kvarn som gäller…

Observera att bildernas storlek inte överensstämmer med den verkliga storleken på stämpeln (jag fick förminska ett par bilder för att få plats) – stämpelns mått står angivet under varje bild.

Två kvar – nr. 13 och 14.

One thought on “Säljer stämplar

Kommentera

